Sølvbryllup alene med to bikkjer, og hverdagslive venta….. (Unnskyld Halvdan Sivertsen , låner jeg ,som vi sier på face)

Først , takk til dere alle som har gratulert osv. Så er jeg sjokkert, joo ,hallo, sølvbryllup er sånt som mamma og pappa feirer, ikke meg.Plutselig ble jeg gammel🙈🙈😂. Han jeg deler denne dagen med sitter hjemme i Trondheim, han syntes jeg kunne gå ut og spise biff…. NEi, hjemme på verandan  jeg i albir i Spania,med mine to nærmeste her nede… Tango  og Midna.. Vi har spist wraps på spanskmaner med serranoskinke , perejil, og ajo y perejil og tortillas,og drikker aqua til…sånn  er  også Spanialivet…og det er helt innafor👯👯👯. Gift i 25 år ,wow , det har ikke bare vært sånn 1,2,3,  og gifte seg og få barn , bli familie,det krever både gi og ta, samtidig så krever det  også noen som stadig er limet som datter og sønn sier,,,noen for og holde familien sammen.  Mange flotte stunder ,mange tøffe stunder, og de som ikke bør snakkes om….det har egentlig gått fort…og mye har vi lært og mye har vi sett👏👏👏og limet er vel egentlig oss alle i denne familien, og sølvbrudeparet har kommet frem til at .. Familien er viktigst, vi trenger hverandre, og det er lov og være blid og det er lov og tabbe seg ut.😜😜så Jeg skal feire videre på verandaen en først en liten dukkert i basseenget, før man tar  et lite glass rødvin for og feire.❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ .Takk Frodemin.❤️❤️❤️❤️❤️

 Dette er gjengen jeg feirer med 

   

Leave a comment