Tanker og veien videre.

Sitter i Spania og har akkurat fått noe hyggelige meldinger fra Norge fra min storfamilie….Ja den er stor…..har pr i dag , 1 sønn av blodet, og 26  utenom, jenter1 datter av blodet og  5 utenom….dette fordi jeg  har jobbet en periode i mitt liv med mennesker med problemer, og denne kvoten fylles stadig opp..det er blitt en livstil. Pussige greier❤️Men glad i alle som mine egne….Jeg er heldig som får oppleve flott ungdom / og voksne …Og de er utrolige alle sammen , de gir meg  masse feedback og er så utrolig flotte alle sammen….💖💖💖Jeg er så takknemlig for og få møte hver og en av dem…. Det som samtidig er moro er at mine egne barn godtar det og forstår at sånn er det bare, heldig  jeg med så mange hjertebarn,og i tillegg hunder…. Ikke minst så har jeg verdens tålmodigste mann som lar meg få luft under vingene,,,og jeg må ha det ,i mitt rare liv….. 💃💃💃💃 

 

Leave a comment